• Español
  • Galego

Usted está aquí

Punto Información Catastral

Conforme  ó Convenio de colaboración asinado, o 2 de xaneiro de 2009, entre a Dirección Xeral do Catastro da Secretaría de Estado de Facenda e Orzamentos e este Ilustre Colexio Provincial de Avogados de Lugo, en materia de xestión catastral, ofrécese este servizo tanto para os nosos colexiados como para os ciudadáns.

O devandito servizo permite facilitar ós interesados:

  • Información de carácter xeral e particular dos inmobles.
  • Asesoramento sobre as obrigas co Catastro.
  • Notificación por comparecencia nos procedementos catastrais.
  • Consulta libre e certificación dos datos catastrais non protexidos e da cartografía dixital.
  • Consulta e certificación electrónica para os titulares catastrais de datos catastrais protexidos, relativo ós inmobles da súa titularidade.
  • Obtener certificacións negativas de biens inmobles ou da circunstancia de non figurar como titular catastral, relativa ó propio solicitante.

 

LUGAR DE PRESTACIÓN DO SERVIZO:

A sede colexial deste Ilustre Colexio Provincial de Avogados de Lugo, sita na R/ Pascual Veiga nº 2. Teléfono 982.24.10.07. Para maior información, dirixirse ás dependencias colexiais ou enviar un correo electrónico a icalugo@avogacia.org

 

QUEN PODE ACCEDER A ESTE SERVICIO:

  • A persoa que figure como titular catastral do bien inmoble ou finca, tendo que aportar una copia do D.N.I, se o solicita no seu propio nome.
  • No supuesto de solicita-la información a través dun representante, Letrado ou autorizado do titular catastral deberase de aportar a siguiente documentación acreditativa:
  • Orixinal do documento acreditativo da representación ou da autorización, ou ben a copia dos mesmos, previa exhibición dos documentos orixinais. Descargar modelo autorización
  • Copia do DNI do autorizante que se acompañará ó escrito de autorización.

 

Máis información  www.catastro.meh.es/

Dónde Encontrarnos

  •   icalugo (@) avogacia.org
  •   +34 982 241 007
  •   +34 982 241 121
  •  Pascual Veiga, 2 - 27002 Lugo

 

 

Encuéntranos en Google Maps

 

Últimas Noticias

En el marco de las denominadas “Conferencias de los lunes”, el próximo lunes 1 de marzo tendrá lugar la Conferencia “El derribo de construcciones en ejecución de sentencia y los terceros de buena fe”, en la que intervendrá como ponente, Dña. Teresa Martí Aromir, Letrada de la Generalitat de Catalunya.

Aprobáronse por resolucións do 17 e 23 de decembro de 2020 da Subsecretaría do Ministerio de Política Territorial e Función Pública, as cartas de servizos electrónicos da Delegación do Goberno en Galicia e Subdelegacións do Goberno na Coruña, Lugo, Ourense e Pontevedra, que foron publicadas no BOE do 7 e 8 de xaneiro de 2021.
 

Dentro de las actividades de formación del Consejo General, y en el marco de las denominadas “Conferencias de los lunes”, el próximo miércoles 24 de febrero tendrá lugar la Conferencia “Análisis de las últimas sentencias del TJUE y del TS sobre las hipotecas con cláusula IRPH”.

El próximo lunes 22 de febrero de 16:30h. a 18:00h. tendrá lugar la Conferencia “Captación de clientes”, en la que intervendrá como ponente, D. Francesc Domínguez, consultor de marketing jurídico. A la Conferencia se podrá asistir previa inscripción y de forma gratuita.

La Abogacía española ha lanzado la primera plataforma de contratación digital y pagos, que sitúa a los abogados como profesionales clave en la consecución de acuerdos económicos, pues nos va a permitir cerrar contratos online y efectuar los pagos de dichos acuerdos en menos de 72 horas, con el mayor nivel de garantía jurídica existente en el mercado.

Durante el Pleno del Consejo General de la Abogacía Española celebrado el pasado día doce del presente mes, se aprobaron, por unanimidad, las alegaciones efectuadas por la Comisión de Estudios de dicho Consejo al Anteproyecto de Eficiencia Procesal del Servicio Público de la Justicia.

Adjuntamos circular informativa y programa del Curso de Protección Jurídica de las personas con discapacidad que ha organizado el Consejo General de la Abogacía Española.

En relación a las últimas comunicaciones remitidas por los Colegios de Abogados y por la propia Mutualidad de la Abogacía sobre las modificaciones legislativas realizadas por la Ley 11/2020, de 30 de diciembre, de Presupuestos Generales del Estado para el año 2021...

El objeto de esta convocatoria es la concesión de recursos digitales y de ayudas de hardware y software de carácter extraordinario para los abogados y abogadas que se hayan visto perjudicados con motivo de la pandemia COVID-19.

Me complace informarte que mediante esta Circular el Consejo General de la Abogacía Española abre la convocatoria para participar en los cursos sobre derecho penal europeo organizados en el marco del proyecto CRIMILAW.

Inicio de sesión