• Español
  • Galego

You are here

Punto Información Catastral

Conforme  ó Convenio de colaboración asinado, o 2 de xaneiro de 2009, entre a Dirección Xeral do Catastro da Secretaría de Estado de Facenda e Orzamentos e este Ilustre Colexio Provincial de Avogados de Lugo, en materia de xestión catastral, ofrécese este servizo tanto para os nosos colexiados como para os ciudadáns.

O devandito servizo permite facilitar ós interesados:

  • Información de carácter xeral e particular dos inmobles.
  • Asesoramento sobre as obrigas co Catastro.
  • Notificación por comparecencia nos procedementos catastrais.
  • Consulta libre e certificación dos datos catastrais non protexidos e da cartografía dixital.
  • Consulta e certificación electrónica para os titulares catastrais de datos catastrais protexidos, relativo ós inmobles da súa titularidade.
  • Obtener certificacións negativas de biens inmobles ou da circunstancia de non figurar como titular catastral, relativa ó propio solicitante.

 

LUGAR DE PRESTACIÓN DO SERVIZO:

A sede colexial deste Ilustre Colexio Provincial de Avogados de Lugo, sita na R/ Pascual Veiga nº 2. Teléfono 982.24.10.07. Para maior información, dirixirse ás dependencias colexiais ou enviar un correo electrónico a icalugo@avogacia.org

 

QUEN PODE ACCEDER A ESTE SERVICIO:

  • A persoa que figure como titular catastral do bien inmoble ou finca, tendo que aportar una copia do D.N.I, se o solicita no seu propio nome.
  • No supuesto de solicita-la información a través dun representante, Letrado ou autorizado do titular catastral deberase de aportar a siguiente documentación acreditativa:
  • Orixinal do documento acreditativo da representación ou da autorización, ou ben a copia dos mesmos, previa exhibición dos documentos orixinais. Descargar modelo autorización
  • Copia do DNI do autorizante que se acompañará ó escrito de autorización.

 

Máis información  www.catastro.meh.es/

Onde Atoparnos

  •   icalugo (@) avogacia.org
  •   +34 982 241 007
  •   +34 982 241 121
  •  Pascual Veiga, 2 - 27002 Lugo

 

 

Atópanos en Google Maps

 

Últimas Noticias

Dentro de las actividades de formación de este Consejo General, y en el marco de las denominadas “Conferencias de los lunes”, el próximo día 25 de febrero, de 16:15 h a 18:00 horas, se celebrará en la sede del Consejo General de la Abogacía, (Paseo de Recoletos nº 13 de Madrid)

Se encuentra ya activa la página web del XII Congreso Nacional de la Abogacía 2019, que como sabes se desarrollará entre los días 8-11 de mayo en Valladolid, a la que se puede acceder mediante el siguiente enlace:

En virtud del acuerdo adoptado por la Junta de Gobierno, en sesión celebrada el día 28 de enero del año en curso, y observando lo dispuesto en el artículo 57 del Estatuto General de la Abogacía Española y el artículo 48 letra a)  del Estatuto de este Ilustre Colegio de Abogados

En Sabadell Professional queremos trabajar en PRO de usted. Por eso mantenemos un acuerdo de colaboración con el Ilustre Colegio de Abogados de Lugo para ofrecerle ventajas exclusivas en la contratación de productos financieros.

II XORNADA XURÍDICA CIDADE DE MONDOÑEDO - Violencia de Xénero -. O VENRES, 8 DE FEBREIRO DE 2019, ÁS 19:00 HORAS (CASA DA XUVENTUDE- RÚA PACHECO Nº 5- MONDOÑEDO).

Está abierto el plazo de inscripción, hasta el próximo día 1 de febrero, para la participación en el EXAMEN DE AGENTE DE LA PROPIEDAD INDUSTRIAL Y LA OBTENCIÓN DEL TITULO DE ESPECIALIZACIÓN EN ESTE SECTOR.

Dentro de las actividades de formación de este Consejo General, y en el marco de las denominadas “Conferencias de los lunes”, el próximo lunes día 4 de febrero, de 16:30 a 18:00 horas, se celebrará en la sede del Consejo General de la Abogacía, (Paseo de Recoletos 13 de Madrid)

Jornada "El Derecho y los Animales", el 4 de febrero de 2019. Inscripciones gratuitas y abiertas a todo el público: julia.ammerman@usc.es.

Os presentamos la Jornada sobre Transparencia en Seguros, que se celebrará el próximo 7 de febrero en la sede SEAIDA.

La Junta de Gobierno, en sesión celebrada el pasado 5 de noviembre de 2018, acordó crear la imposición de la Insignia de Plata, en homenaje y reconocimiento de todos los Abogados/as con motivo del 25 aniversario de su incorporación a este Colegio de Abogados.

Inicio de sesión